کارخانه سپتیک تانک

  • ۰
  • ۰

لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله های کاروگیت فاضلابی دارای مزایای مختلفی است. ساختار خاص، ظاهر زیبا، سختی حلقه خوب، انعطاف پذیری خوب و مقاومت قوی در برابر ضربه دمای پایین. رابط از یک حلقه لاستیکی الاستیک برای اتصال انعطاف پذیر، اتصال قابل اعتماد، نشتی آسان و حمل و نقل و ساخت راحت استفاده می کند. این می تواند جایگزین لوله های سیمانی سنتی، لوله های چدنی و لوله های زهکشی شود و به طور گسترده در پروژه های تخلیه و تهویه فاضلاب استفاده می شود.

کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی برای فاضلاب و زهکشی فشار ثقلی و کم فشار مانند فاضلاب، فاضلاب بهداشتی و مدیریت آب طوفان برای مصارف شهری و صنعتی مناسب هستند. دیواره داخلی صاف لوله های کاروگیت فاضلابی راندمان هیدرولیکی عالی را ارائه می دهد. دیواره بیرونی آن ها به صورت شیار دار، سفتی حلقه بالایی ایجاد می کند و در عین حال وزن سبک را برای حمل و نقل و نصب آسان حفظ می کند. سوکت فشاری و حلقه لاستیکی اتصال آب بندی ضد آب را برای سیستم های لوله کشی فاضلاب را فراهم می کند.

سیستم لوله کشی فاضلاب لوله کاروگیت فاضلابی بینا دارای استاندارد DIN16961 می باشد.

لوله و اتصالات کاروگیت فاضلابی در اندازه های DN 100mm تا 300 میلی متر موجود می باشد.

مزایا لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت دو جداره فاضلابی نوع جدیدی از لوله های سبک وزن است که از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است. دارای ویژگی های سبک وزن، مقاومت در برابر فشار بالا، چقرمگی خوب، ساخت سریع و عمر طولانی است. طراحی عالی ساختار دیوار لوله آن در مقایسه با لوله های سازه های دیگر هزینه را بسیار کاهش می دهد. و به دلیل اتصال راحت و قابل اعتماد آن، به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود. جایگزن تعداد زیادی لوله بتنی و لوله های چدنی است.

عمر طولانی، استفاده زیرزمینی می تواند به بیش از 50 سال برسد

ساخت و ساز راحت. از آنجایی که لوله کاروگیت فاضلابی وزن سبکی دارد، حمل و اتصال آن آسان است، بنابراین ساخت و ساز سریع و تعمیر و نگهداری ساده است. در شرایط سخت ساخت و ساز و شرایط نامناسب ساخت، مزایای آن آشکارتر است.

در سرعت 15 فوت در ثانیه، مقاومت سایشی 3 تا 5 برابر بیشتر از لوله های فولادی معمولی یا ریزدانه است.

 اتصال محصول آسان است، رابط به خوبی مهر و موم شده است، مقاومت در برابر خوردگی، نشت صفر، بدون پوسته پوسته شدن، و جلوگیری از آلودگی ثانویه است. این یک  محصول ایده آل است.

دیواره داخلی صاف و جریان اضافی زیاد است.

محصول دارای خواص خمشی خوبی است و می تواند با نشست ناهموار خاک سازگار شود.

محصول سبک وزن و راحت در ساخت است، که می تواند هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهد و دوره ساخت را کوتاه کند.

محصول دارای ساختار منحصر به فرد و مقاومت فشار قوی است.

هزینه پروژه کم است. در شرایط بار مساوی، لوله های کاروگیت فاضلابی فقط به دیواره لوله نازک تری برای برآورده کردن الزامات نیاز دارند. بنابراین، در مقایسه با لوله های جدار جامد با همان مواد و مشخصات، می تواند حدود نیمی از مواد اولیه را ذخیره کند، بنابراین هزینه لوله های کاروگیت فاضلابی نیز کمتر است. این یکی دیگر از ویژگی های برجسته لوله است.

دستورالعمل نصب و راه اندازی لوله کاروگیت فاضلابی:

پس از اتمام نصب، آزمایش هیدرولیک باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که نشتی وجود ندارد و سپس می توان کانال لوله را بسته یا پر کرد. فشار تست باید 1.5 برابر فشار طراحی باشد. فشار تست توصیه شده 10 کیلوگرم بر سانتی متر مربع (مگا پاسکال) ، 15 کیلوگرم بر سانتی متر مربع (فشار 1.5 مگاپاسکال) است.

نصب لوله های کاروگیت فاضلابی باید توسط افراد واجد شرایط انجام شود.

در زمستان که دما نزدیک به 5 است می توان از آسیب تصادفی لوله ها و اتصالات لوله در حین جابجایی و ساخت جلوگیری کرد. پس از اتمام تست فشار، آب تخلیه می شود. برای دوره خاموشی طولانی مدت در زمستان، تخلیه آب قابل اعتمادی در لوله وجود ندارد اقدامات عایق برای جلوگیری از ترک لوله.

اتصالات ذوب داغ لوله ها و اتصالات. دمای جوش باید روی 10±260 تنظیم شود. در صورت وجود هرگونه تغییر رنگ، تجزیه، احتراق، دود یا سایر اثرات نامطلوب، لطفاً دستگاه جوش را تعویض کنید.

هنگام دست زدن به مواد، پرتاب، انداختن، غلت زدن و کشیدن برای جلوگیری از آسیب به لوله اکیدا ممنوع است. هنگام اتصال لوله، هر دو انتهای آن را بررسی کنید. در صورت وجود آسیب، لطفاً قسمت آسیب دیده را قطع کنید.

اگرچه اتصالات لوله رزوه دار به قسمت های دیگر متصل است، مطمئن شوید که آن ها را بیش از حد سفت نکنید تا به اتصالات لوله رزوه دار آسیبی وارد نشود.

هنگام نصب، کارهای عایق رطوبتی انجام دهید، از رنگ، آسفالت و سایر مواد آلوده روی سطح لوله خودداری کنید تا از بوی آب جلوگیری شود.

لطفاً به شدت از چیدمان و استانداردهای تجاری لوله های کاروگیت فاضلابی برای اطمینان از کیفیت پیروی کنید.

لوله های فضای باز باید دارای عایق حرارتی، محافظت در برابر آفتاب و اقدامات ضد یخ در نظر گرفته شوند.

طول عمر لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله های کاروگیت فاضلابی با طول عمر بیش از 100 سال استفاده می شوند. افزایش و کاهش طول عمر این لوله ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. ساختار این لوله ها به نحوی است که کمترین آسیب ها به آن وارد می شود و در معرض شکستگی کمتری است. شرایط نصب و اتصالات و واشر ها و کیفیت و استاندارد بودن در طول عمر لوله کاروگیت فاضلابی مهم است.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی:

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که شامل: اتصالات، نوع نصب و کاربرد، ابعاد و ظرفیت، استاندارد بودن و کیفیت محصول و.. بستگی دارد.

کارخانه تولید لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های کاروگیت فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت فاضلابی و استعلام قیمت لوله کاروگیت فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.