کارخانه سپتیک تانک

  • ۰
  • ۰

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن رایج ترین ترکیب پلاستیکی است که استفاده می شود. این یک پلیمر ترموپلاستیک است که از انواع ساختار های کریستالی متغیر تشکیل شده است. پلی اتیلن با توجه به انواع مختلف آن، می تواند در طیف وسیعی از کاربرد ها استفاده شود. یکی از کاربرد های بهینه پلی اتیلن، استفاده در ساخت و تولید مخزن های است که جهت ارائه مزایای همچون مقاومت، استحکام و دوام است که امروزه با نام مخزن پلی اتیلن در بازار جهانی شناخته شده است.

اهمیت ذخیره سازی آب:

آب یک منبع ضروری و حیاتی برای بقا و زندگی انسان و حیوانات است به طوری که هر موجود زنده ای برای ادامه بقا و زندگی به آب احتیاج دارد. مرد از آب در دو نوع جهت آب آشامیدنی و خانگی برای اهداف مختلف استفاده می کنند. آب مصرفی که انسان از آن می نوشد باید از نظر بهداشتی سالم باشد و درون آن هیچ گونه آلاینده یا باکتری و... وجود نداشته باشد. در بعضی موارد، نیاز است تا آب را در مخازنی نگهداری کنند یا در یک منطقه روستایی استفاده از مخزن ها جهت نگهداری صحیح آب رواج پیدا کرده است. خوشبختانه به لطف فناوری و پیشرفت تکنولوژی، راه حل های زیادی برای نگهداری صحیح و بهداشتی آب روی کار آمده است. مخزن پلی اتیلن روشی ایمن و صحیح جهت ذخیره آب آشامیدنی می باشد. در فصل های تابستان که استفاده و مصرف از آب بیشتر می شود، مخزن های پلی اتیلن بسیار کارآمد می باشند. این مخزن ها در شکل ظاهری متفاوت و ابعاد مختلف تولید می شوند. شما می توانید یک مخزن پلی اتیلن را در مدل های افقی، عمودی، مکعبی و.. تهیه کنید. مخزن پلی اتیلن راه حلی مطعئن برای هر فرآیند نگهداری مایعاتی که نیاز به محیط مناسب دارند، می باشد. در واقع این مخازن باعث شده اند تا شرایط نا ایمنی که مواد اولیه ابتدایی ایجاد می کردند، کنار گذاشته شوند. این مخزن در مقایسه با سایر مخزن ها قیمت مناسبی دارد که یکی از مزایای متماز برجسته مخزن پلی اتیلن است.

مخزن پلی اتیلن:

مخزن پلی اتیلن راه حلی اقتصادی و عالی است که با توجه به استاندارد های وضع شده تولید می شوند و نگرانی های در رابطه با مایعات مختلف را بر طرف کرده است. به طور مثال غیر سمی بودن آن برای نگهداری و ذخیره سازی آب آشامیدنی مناسب است. شما می توانید از مخزن پلی اتیلن برای نگهداری اسید ها و باز ها و... استفاده کنید و نحوه کاربرد آن ها متفاوت باشد. مایعات نگهداری شده در این مخزن ها به صورت صحیح حفظ می شوند و با گذشت زمان تغیری در آن ها به وجود نخواهد آمد. به طور مثال در گذشته استفاده از مخازن آهنی و... رایج بوده که آبی که در آن نگهداری می شد با گذشت زمان بو و طعم آن تغیر پیدا می کرد و حتی نوشیدن آن برای انسان ضرر داشت، هچنین در صدد خوردگی و زنگ زدگی بیشتری بودند. اما مخزن های پلی اتیلن با خاصیت هایی که دارد در طعم آب و ارزش غذایی آن هیچ گونه تغیری ایجاد نمی کند که این یک مزایا شایسته است. از ویژگی های مخزن پلی اتیلن می توان به قابل بازیافت بودن آن اشاره کرد یا طول عمر بالا که شما می توانید با خیالی راحت تا سالیان متمادی از آن بهره ببرید. همانطور که ذکر شد مخزن های پلی اتیلن تمام استاندارد های لازم را جهت مایعاتی نظیر آب شرب که ارزش غذایی دارند، شامل می شود و برای مقاومت بالایی ساخته شده اند. این مخازن با وجود تثبیت کننده ها در برابر نور خورشید مقاوم هستند یا در برابر مواد شیمیایی هیچ گونه واکنشی نمی دهند. از آن جایی که مخزن پلی اتیلن در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارد، هدف و کاربرد آن نیز متفاوت خواهد بود. اما یک راه حل کلی برای نگهداری و ذخیره سازی مطلوب و مناسب مایعات مختلف است. مخزن پلی اتیلن تولید شده با فناوری قالب چرخشی با طراحی زیبای، استحکام و مقاومت بیشتری را ارائه می دهند که استحکام را در ذخیره سازی مایع در تناژ های بالا افزایش می دهد. بهترین طراحی ارگونومیک در تماس با زمین نشان داده شده است. به علاوه ساختار آن برای محافظت از مخزن پلی اتیلن در برابر شرایط سخت با مقاومت بالای آن در برابر ضربه تقویت شده است. از نظر ویژگی های مخزن آب پلی اتیلن، با ساختار برتر خود در مقایسه با همتایان خود در این بخش متمایز است. به لطف این ویژگی های برتر، جایگزین ممتاز برای مخزن های قدیمی و سنتی است.

مناطق استفاده از مخزن پلی اتیلن:

همانگونه که گفته شد کاربرد مخزن پلی اتیلن متفاوت است. هنگام خرید مخزن پلی اتیلن باید به نوع نصب و کاربرد و نوع مایع و.. تحلیل و بررسی کرد. ابعاد و ظرفیت مخزن پلی اتیلن باید تعین شود تا مناسب ترین مخزن پلی اتیلن را تهیه نمایید. شما می توانید در منازل، آپارتمان ها، زمین های کشاورزی، کارخانه ها و صنایع گوناگون از مخزن پلی اتیلن استفاده کنید. این مخزن می تواند در کارخانه های تولیدی برای نگهداری اسید هایی چون اسید نیتریک، سولفوریک اسید و... باشند یا در یک زمین کشاورزی یا روستایی برای نگهداری آب باشد. خوبی این مخزن ها این است که در حفظ مایعات نگهداری شده بی همتا هستند، مخازن های در طول تاریخ بوده اند که به مرور زمان آسیب دیده اند یا با ترک و شکستگی بر روی سطح آن ها سبب هدر رفتن آب آشامیدنی شده است و تعمیر آن ها فقط برای یک بازه زمانی کوتاهی مناسب بود، و مجدد بر اثر آب و هوا و شرایط، مشکلاتی پیش می آمد، اما مخزن های پلی اتیلن با عدم تغیر ماهیت مایعات، مناسب برای هر شرایطی، هزینه های اضافی را کم تر کرده است و بر راندمان و عملکرد آن افزوده است.

قیمت مخزن پلی اتیلن:

پارامتر هایی در تعین قیمت مخزن پلی اتیلن دخیل هستند. ابعاد و ظرفیت، اگر بزرگتر باشد، به همان اندازه در افزایش قیمت مخزن پلی اتیلن موثر است. ساخته شده براساس استاندارد ها، نوع مصرف، نصب مخزن پلی اتیلن در زیر زمین با بر روی زمین باشد، پایه یا عدم پایه، کیفیت مخزن پلی اتیلن، نوع و شکل ظاهری آن، اتصالات لازم و... جز پارامتر های مهمی محسوب می شوند که در مشخص کردن قیمت مخزن پلی اتیلن حائز اهمیت هستند.

کارخانه تولید مخزن پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه مخزن پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید مخزن پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین مخزن پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش مخزن پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید مخزن پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید مخزن پلی اتیلن و استعلام قیمت مخزن پلی اتیلن با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.